Za loňských devět měsíců firma Topíte.cz realizovala 70 zakázek, za něž utržila necelých 7 milionů korun. Helcl to nazývá pilotním provozem a zdůrazňuje, že většinu „kšeftů“ v té době získali na doporučení. „Jsem s výsledkem spokojený, protože jsme ještě ani neměli hotovou online kalkulačku, ani jsme nedělali výkonnostní marketing. Když dnes šlápneme do PPC, vidím, jak z toho začnou lítat stovky leadů a my uděláme stovky cenových nabídek,“ pochvaluje si zájem zákazníků. Webové stránky má podle něj asi jen patnáct procent řemeslníků a malých firem zabývajících se topenářstvím, takže už jen svou online prezentací získává Topíte.cz náskok.
Topíte ve Forbes: Topenářství jako digitální byznys
Karel Náprstek
2. červenec 2021
Za loňských devět měsíců firma Topíte.cz realizovala 70 zakázek, za něž utržila necelých 7 milionů korun. Helcl to nazývá pilotním provozem a zdůrazňuje, že většinu „kšeftů“ v té době získali na doporučení. „Jsem s výsledkem spokojený, protože jsme ještě ani neměli hotovou online kalkulačku, ani jsme nedělali výkonnostní marketing. Když dnes šlápneme do PPC, vidím, jak z toho začnou lítat stovky leadů a my uděláme stovky cenových nabídek,“ pochvaluje si zájem zákazníků. Webové stránky má podle něj asi jen patnáct procent řemeslníků a malých firem zabývajících se topenářstvím, takže už jen svou online prezentací získává Topíte.cz náskok.